Insikt

Har haft en härlig veckas semester! Har bland annat hälsat på min syster, gjort två besök på smultronstället, firat min brors födelsedag, menstruerat, hälsat på en kompis, gosat och busat med Pyret, kollat på roller derby, tagit sovmorgon, sytt, målat trappgrind och lite sånt. 

För ett tag sedan så insåg jag att livet som småbarnsförälder inte riktigt blev som jag tänkt mig. Jag tänkte att som förälder till en bebis kan man inte göra något för man har varken tid eller ork. Men jag har insett att ett arbete är ett mycket större black om foten. Pyret går ju att ta med sig på det mesta jag gör och ger mig energi och glädje, jobbet tar bara. Och ger lite pengar att roa mig med istället. 


Nu ska jag sova, jobbade kväll ikväll och ska upp imorgon till ett dagpass. Men sen ska jag och en kompis grilla. Ska bli skitkul! Ha det så bra! 
Lovisa (wildisland)
2016-07-12 @ 11:17:43
URL: http://wildisland.se

Haha, älskar att du lägger in "menstruerat" så där, ska också börja göra det!

Svar: Hehe vad kul 😀
Nottin

Sandra
2016-07-12 @ 12:34:03
URL: http://tantsandras.blogg.se

Asså finaste hunden jag sett i mitt liv!! Gu va kul att kolla på roller derby, det har jag aldrig gjort!

Svar: Tack 😊 han är jättemysig. Det var kul men lite komplicerade regler för en som inte är så insatt 😉
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0