Lite väntat

Det blev som vanligt. Ni vet när man haft en intensiv tid och så kommer den efterlängtade ledigheten. Man har planerat tusen grejer men när man väl är där vill man bara ligga på soffan. Så är det nu.

Fast vi åkte på auktionen igår, som planerat. Men det enda vi hittade var ett pussel. Sen råkade jag spruta hamurgerdressing rakt i ögat när jag skulle se om tuben var tom. 


Idag ska vi på marknad. Och packa. Vi hörs! 
Lovisa (wildisland)
2016-07-04 @ 11:12:24
URL: http://wildisland.se

Vilket härligt foto!

Svar: Tack så mycket! det blev bättre än väntat, tog det i farten påväg till bilen till jobbet kl 06 en morgon, så blev det fint ändå ^^
Nottin

♀ Sara Ben's ♀
2016-07-11 @ 14:20:58
URL: http://SaraBens.com

Jag förstår den känslan. Så brukar det vara för mig under lov. Man har värsta planerna men när det väl kommer så brukar jag mest känna för att ta det lugnt.

Svar: Ibland räcker det nog med att ha möjligheten att göra något för att bli nöjd. möjligheten att kunna åka och bada och sen välja att ligga kvar i soffan för att man vill 😊
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0