Paddfodral

Sydde ett paddfodral till min svägerska. Sydde ett för snart ett år sedan insåg jag när jag skulle skicka en bild på messenger till henne. Senaste meddelandena där rörde att förra fodralet var färdigt. 
 
Det fodralet försvann under en Australienresa så nu fick jag sy ett till. Drog mig lite inför det eftersom jag inte gillade tygvalet riktigt. Varken kombon eller att kotyget är i lin. Det sprack lite i en söm precis som väntat. Då hade jag ändå strukit på ett tjockt mellanlägg. Men det var ändå roligt att sy när jag väl börjat. 
 
Det är kul att sy något som folk fått välja själv
Så här blev det. Gillar verkligen tryckknappen. Den passade faktiskt riktigt bra tycker jag. 
 
Det känns som att jag aldrig syr åt mitt eget barn längre! Nåja ha det så bra så länge.
 
Lovisa (wildisland)
2016-07-15 @ 11:13:13
URL: http://wildisland.se

Vilken bra idé! Jag borde fixa ett paddfodral till mig själv...

Svar: Tack 😊
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0