Test

Måste vara sist i världen med att uppdatera bloggappen. Nu ångrar jag bara att jag inte väntade ett tag till. Kan bara redigera inlägg på datorn och hela mitt bloggande bygger på att jag skriver en massa inlägg när jag får idéer, sparar dem och skriver klart dem när de ska publiceras, ska jag sätta mig vid datorn varje gång något ska skrivas klart så blir det lite motigare för det mesta skrivandet sker utomhus när Pyret somnat i vagnen. Så nu vet ni hur jag jobbar, eller har jobbat.

En bild från en av mina skrivarhörnor

Sandra
2016-07-14 @ 12:07:06
URL: http://tantsandras.blogg.se

Det ser ju helt otroligt idylliskt ut att sitta där och skriva!!

Svar: Haha jo det är rätt trevligt 😊
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0