Sjukstugan

Igår var på ett sätt en bra dag och på flera sätt en skitdag. Natten var jobbig för febern gick upp på Pyret igen. Så det där med att åka till jobbet fick stryka på foten. Sen åkte vi till vårdcentralen, då pajade bilen, ett tändstift lossade och det blev gängpaj. Svärmor fick komma med sin bil. Väl på vårdcentralen var Pyret glada laxen och sen lättade febern under dagen. 
 
På kvällen bestämde vi oss för att se en film, The Imitation Game (jättebra film) så satt vi i soffan och mös min sambo och jag. Då kände jag förkylningen krypa fram mellan näsan och munnen. 
 
Fast jag tog mig till jobbet igår och det gick okej. Men väl hemma sov jag mest hela kvällen. Helt slut. Idag är jag piggare men är ganska snorig.
 
 
Men idag är det jag som är hemma. Ha en bra dag! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0