Östersund

Så sitter jag på tåget hem. Har haft en bra helg i Östersund. Hälsade på lite vänner och vi var på Jamtli och såg den Danske Bonden prata om självhushållning. Så har jag testat lite nya saker. Bland annat att gå på toalett med bebis i famnen, premiären skedde på en tågtoalett. Gick över förväntan. 

Just nu sover Pyret, somnade efter en lång stund i bärselen där jag växlade mellan de fem sånger jag kunde komma ihåg, när jag var nästan färdig kom en ur personalen och fixade dörren in till kupén som fram tills dess inte gått att stänga... 


En bebis som gungar till sömns. 

Ha det så fint! 
Sandra
2016-05-30 @ 06:23:55
URL: http://atilio.metromode.se

Så mysigt att åka iväg sådär :) Hur lång var resan? Jag hoppas innerligt att jag kommer vara så trygg i mig själv som förälder att jag vågar åka iväg med mitt barn på det här sättet under min föräldraledighet. Har ju så långt till familjen så det vore fint att våga kuska runt på vägarna själv och "passa på" när en ändå är "ledig" ;)

Svar: Det var mysigt men jag var nervös innan! Resan tog åtta timmar och tåg funkade bra för då slapp jag ju köra, han behövde inte sitta i bilstol och gungandet höll honom lugn eller sovande även om folk lät i vagnen och så tåg kan jag rekommendera 😀
Nottin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0