Yr i bollen

Okej. Jag glömde kanske skriva en grej om veckan. Som kanske inte var så bra. Jag blir ju alltid yr när jag är stressad. Inte under akut stress men när jag är stressad och nervös inför något, typ att börja jobba. 

Så nu när väl jobbveckan, sommarvärmen, sömnbristen och mensen kom så blev det kanske lite mycket. I tisdags (dagen mellan mina pass) blev jag så yr så jag kräktes och igårkväll efter jobbet var jag småyr i flera timmar. 

Men efter en massa vatten (och de sedvanliga 345 toabesöken), lite vätskeersättning, en järntablett och en god natts sömn + sovmorgon så är det bra igen. Nu har gubben typ solsting efter att ha klippt gräset och Pyret såg ut som en mimare, alldeles vit i ansiktet av solkräm och med en randig tröja på sig. Och jag mår finfint. 


Härligt med uteamning nu för tiden

Ha en trevlig Kristi himmelsfärd! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0