Snö upp över öronen

Den här veckan är jag själv med barnen för min sambo drog till Norrland i onsdags. Eller själv och själv, morsan och farsan har kommit över en del kvällar och hjälpt till. Hur eller hur så rullar det på, trodde det skulle bli värre än vad det varit. Det blir ju liksom en annan stämning och en annan takt när man går själv med dem. Tror att äldsta barnet bjuder till riktigt mycket för att vara två år. De är kloka de små liven. Men det ska bli riktigt skönt att få hem gubben imorgon.

Nackdelen med att amma nu är väl att jag inte bara kan åka iväg och sova något dygn. Men den tiden kommer. 2035, det är nog mitt år! 

Just ja, snön kom! Så nu får minstingen ligga i vagnen och Pyret åker snowracer var vi ska. Gick sådär idag. Vagnen fastnar så fort man inte går på plogad väg, Pyret oftast vägrar gå själv samtidigt som snowracern är "obekväm" så när vi skulle till svärmor fick jag ta vagnen med sovande Semla och dra baklänges efter mig med två armar genom snön samtidigt som äldsta vrålar att han vill bli buren. Men det går på något vis ändå. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0