Nya sorters bråk

Det är svårt att blogga nu för tiden. Jag har blivit ovan vid att skriva så jag är inte så bra på att formulera mig längre. Kanske jag inte var förut heller men nu är det värre.

Men skit samma, här är jag. Just nu är det rätt bra. Lite intensivt men mer varierat.

I måndags hade vi ett nytt bråk som kom av sig Pyret och jag. Han försökte väcka Semlan i vagnen och vi började bråka när jag hindrade honom. Frågade varför han måste väcka henne och då svarade han att han saknade henne och om hon vaknade skulle hon få pilla på hans tröja (med olika tunga fordon, en ynnest alltså). Svårt att vara arg då! Sen fick han klippa gräslök med sekatör och vi hade riktigt trevliga 2 minuter.


I övrigt så är jag lite nervös inför att jobba ett och annat pass om ett par veckor. Börjar ju på riktigt först i september men det känns faktiskt lite skönt att jobba någon dag till att börja med. 
 
Men vi hörs nog under sommaren! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0