Sommarsentimentalitet

Tiden på året och regnet har gjort mig lite sentimental. Det påminner om sommaren vi flyttade in i huset. Vi var nymuckade och till hösten skulle jag börja plugga till sjuksköterska i Stockholm, sommaren var en paus innan livet la in nästa växel. Det var en ganska fin tid. 

Just det här att ha sitt egna hem var något jag längtat efter i flera år, kanske blir så med tre syskon. Dessutom gjorde nog ett år i lumpen lite också. Så att kunna göra vad man ville när man ville kändes väldigt lyxigt!

Mest av allt minns jag att baka bullar en regnig dag och lyssna på Beach Boys.

Två lite äldre bilder på huset. 

Sånt går jag och tänker på när jag lagar mat med barn hängandes i benen. Fast idag somnade båda innan 20:30! Så vi har tittat på film. Ha en härlig midsommarafton, det ska regna, det ingår!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Onormalt Normal

En syblogg utan röd tråd

RSS 2.0